Известие

Collapse
No announcement yet.

По-тънка гарнитура на глава?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • По-тънка гарнитура на глава?

    В момента си ревизирам главата. За 2.0 освен стандартните гарнитури има и рейсинг гарнитура 0,4мм Payen - ще качи компресията и ще се увеличи мощността, въпроса е дали няма да цъфне бързо. Някой експериментирал ли е с такава?
    GTV

  • #2
    Първоначално публикувано от Vins Покажи съобщение
    В момента си ревизирам главата. За 2.0 освен стандартните гарнитури има и рейсинг гарнитура 0,4мм Payen - ще качи компресията и ще се увеличи мощността, въпроса е дали няма да цъфне бързо. Някой експериментирал ли е с такава?
    С колко си свалил главата
    Fiat Punto 1.4GT 1996
    Hyundai Tucson 2.0 2007
    Renault Clio 1.5 2019

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от Vins Покажи съобщение
      В момента си ревизирам главата. За 2.0 освен стандартните гарнитури има и рейсинг гарнитура 0,4мм Payen - ще качи компресията и ще се увеличи мощността, въпроса е дали няма да цъфне бързо. Някой експериментирал ли е с такава?

      Точно с такава и с този мотор,не.Но ефекта винаги е един и същ,студен мотор върви маааалко по-добре,при загрял мре Освен ако не намериш начин да и охлаждаш входящия въздух с азот примерно


      Аз не деля хората на големи и малки,а на велики и жалки...

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от Vins Покажи съобщение
        В момента си ревизирам главата. За 2.0 освен стандартните гарнитури има и рейсинг гарнитура 0,4мм Payen - ще качи компресията и ще се увеличи мощността, въпроса е дали няма да цъфне бързо. Някой експериментирал ли е с такава?
        Ако не се лъжа тази гарнитура е МЛС.Сиреч метална.
        Попринцип едни хора дето познавам не ги тачат.Викат за тях - качваш,караш и фърляш.Тамън рейсин история.Най-добрия вариант е Спесо дабълМетаКор група.N на 0.4.Ама е парички не е 50 лева.
        155 2.0 TS '93 + GTV 2.0 TS '96 - евридейките
        1750 BERLINA '69 + SPIDER 2.0 S4 '91 - "ОТ НАЙ-ИСТИНСКИТЕ"
        GTV2.0 GRAND PRIX '81 + 90 1.8 SUPER '85 - for джуро
        ex:1750 BERLINA '67 + SPRINT 1.5 QV '86 + 155 1.8 '94 + 156 1.8 '00 - бившите

        Comment


        • #5
          На времето един приятел си беше затворил Ладата без гарнитура на главата и казваше че е доста по добре .Та според мене е както ти каза колегата ,зависи дали и колко си свалил от главата и според това да подбереш гарнитурата.
          155 2.0 16v МY95 Sport

          Comment


          • #6
            Днес си взех главата от шлайф- взели са минимално- 1/10
            GTV

            Comment


            • #7
              Това не е нищо можеш значи да сложиш по тънка ,но виж да е качествена зада нямаш проблеми после
              155 2.0 16v МY95 Sport

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Vins Покажи съобщение
                Днес си взех главата от шлайф- взели са минимално- 1/10
                Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщение
                Това не е нищо можеш значи да сложиш по тънка ,но виж да е качествена зада нямаш проблеми после
                Колко са взели няма такова значение, ако не знаеш колко е взимано и дали е изобщо преди тебе - премериха ли дебелината на главата?
                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                Comment


                • #9
                  Да, това и беше първа стружка.
                  GTV

                  Comment


                  • #10
                    Идеално, имаш още много мегдан, човек никога не знае кога и колко пъти ще му се налага да сваля глава.....
                    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                    Comment


                    • #11
                      eeee не така, това сваляне ми дойде в повече
                      GTV

                      Comment


                      • #12
                        0,10 нищо не е колега. Както се вика само я са я почистили
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Vins Покажи съобщение
                          В момента си ревизирам главата. За 2.0 освен стандартните гарнитури има и рейсинг гарнитура 0,4мм Payen - ще качи компресията и ще се увеличи мощността, въпроса е дали няма да цъфне бързо. Някой експериментирал ли е с такава?
                          Гарнитурата не е рейсинг а си е стандартна за новите мотори Компресията на мотора няма да се качи, а ще се промени степента на сгъстяване С подходящи настройки и хубаво гориво може да се постигне добър резултат като вървене

                          ---------- Post added at 14:18 ---------- Previous post was at 14:17 ----------

                          Първоначално публикувано от митака-пловдив Покажи съобщение
                          Точно с такава и с този мотор,не.Но ефекта винаги е един и същ,студен мотор върви маааалко по-добре,при загрял мре Освен ако не намериш начин да и охлаждаш входящия въздух с азот примерно
                          Би ли се обосновал понеже написаното звучи като недомислена глупост
                          0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                          sigpic
                          Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                          Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                            Гарнитурата не е рейсинг а си е стандартна за новите мотори Компресията на мотора няма да се качи, а ще се промени степента на сгъстяване С подходящи настройки и хубаво гориво може да се постигне добър резултат като вървене
                            Колега ако не те затруднява би ли обяснил каква е разликата между компресия и степен на сгъстяване
                            Last edited by tonov; d.m.y г., 18:42.
                            155 2.0 16v МY95 Sport

                            Comment


                            • #15
                              компресията /налягане/ се мери в барове,атмосфери и т.н.т
                              степента на сгъстяване е съотношението между обема когато буталото е в долна точка и обема в горна точка и няма мерни единици.
                              точка

                              Comment

                              Working...
                              X